onsdag 20 maj 2009

Kära medlemmar

Om allt går som det ska så slungas det här meddelandet ut till respektive medlems mail-box. Ni klickar ivrigt upp meddelandet och läser texten. I ert mail-program. Helt naturligt.
Är det här ett bra sätt frågar jag mig då? Visst är det bra att ingen missar något meddelande men det som händer är att ingen går in på bloggen. Det lämnas inga kommentarer alt de kommentarer som skrivs blir sällan lästa. 
Jag söker efter hur ni tycker att man kan göra. Jag tror att man kan styra om de meddelanden som når era mail-boxar till endast en upplysning om att det har postats ett nytt meddelande.  Sen får man helt enkelt gå in på Frisaga för att läsa och där kan man då lämna en kommentar om man har något att säga. Jag tror att alla skulle tycka det var kul om sidan blev mer levande och att vi kan använda den till just det vi ville använda den till. 
Som ni märker har jag inte ändrat något än utan väntar på din kommentar här på Frisaga.

En cirkelträff är på gång under fredagskvällen hemma hos Mauritz. Vår senast tillkomne läsare lockar med grillning och dricka på en, om vi har tur, solig veranda. Jag tycker det låter fantastiskt trevligt. Andreas har redan tackat nej då han är bortrest. Nu hoppas vi innerligt på att Christian lyckas hitta en barnvakt.

Om jag har räknat rätt så är det Christians tur att välja bok. Spännande!

Gozonka

1 kommentar:

  1. Låter bra att få fart på denna blogg. Det känns som om det är Peter och jag som går in på sidan och postar inlägg - vore kul om andra kunde bidra. Visst, det kanske tar lite tid men behöver inte vara så genomarbetat. Och skitt i stafninngen, ddet e dä endå inän såm bryrr sej omm.

    Tråkigt att jag inte kan vara med på fredag - låter som en helkväll.

    SvaraRadera