söndag 13 juni 2010

Om tre veckor och varje månad!!!

Jag håller med Andreas om Cirkelns Stora Kraft - den måste leva eller sluka oss alla i ett svart hål. Jag föreslåt att nya boken diskuteras över starkdryck om två veckor - alltså antingen kl 15 eller kl 19 helgen efter midsommar. Bestäm genast dag så att våra fruar och barn har tid att anpassa sitt sminkande, tränande, och gnällande. Är man bortrest får man betala videosamtalet själv! Sedan löper det med 4-veckorsintervaller varken mer eller mindre - gärna på dagen exakt så alla vet och återigen inga fruar kan slingra sig och säga - Det hade jag ingen aaaning om, du skulle ju massera mina fötter den dagen!?!?!

1 kommentar:

  1. I egenskap av skurk som skiftar bok lika snabbt som 007 erövrar Bond-brudar får jag greppa min tumme och hoppas att denna bok ska underhålla minst lika bra som Hallonbåtsflyktingen. Just nu är jag strandad i GBG med endast "Lilla stärna" att läsa. Amen!

    SvaraRadera